dinsdag 16 november 2010

Seasons greetings kerstkaart...

Hoi allemaal !!!

Ik heb de voorbije dagen heel wat kaarten gemaakt maar geen tijd gehad om ze op mijn blog te zetten ( noch om op jullie blogs jullie prachtige creaties te bewonderen. Geen nood!! Morgen doe ik mijn "blogronde" weer ;-) )

deze kaart doet mee met de challenge van http://totallytilda.blogspot.com/ en http://gekopcopic.blogspot.com/

Papier is erg oud Basic grey papier. De tag is van K&Company. De bloemen zijn van petaloo en WOC. Alle randjes zijn geschuurd en bewerkt met vintage Photo inkt.



copics E50-E53-B95-B91-E43-E42-E44-R20

groetjes

eveline

21 opmerkingen:

Deborah zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt, je mag er trots op zijn.
Het is ook heel mooi en licht ingekleurd.
Groetjes Deborah

Anneke zei

Prachtige kaart Eveline!
Zo mooi met dat bruin :)
Groetjes Anneke

m@deliefjuh zei

wauw zeg! prachtig gemaakt!

Riet zei

Wat een schitterende kaart Eveline,leuke stempel,mooi ingekleurd.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.

Brenda zei

Hoi Eveline,

Dit is echt een super leuke kaart zeg!! Mijn complimenten! Kom snel weer bij je langs!! Fijne dag!
Lieve groetjes,
Brenda

sofietjes handwerken zei

dat is een heel erg mooi kaartje.
Magnolia is toch zo mooi he.
Groetjes sofie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart is schitterend en zo mooi ingekleurd.

groetjes jolande

natacha zei

schitterend kaartje eveline,
heel mooi afgewerkt ook
grtz natacha

Isabel De Pauw zei

heel mooi !!

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterend kaartje. heel mooi ingekleurd ook.

chantal zei

schitterende kaart eveline
erg leuk gedaan
liefs chantal

heidy zei

Hoi Eveline,wat een beauty,heb je echt heel mooi gemaakt
Groetjes Heidy

Lia zei

Gave kaart zeg, prachtige kleuren.

groetjes Lia

Anke zei

Prachtig kaartje. Hele mooie kleuren.
liefs Tessa

Karin zei

Hey Eveline,
Mijn belofte getrouw, doe ik nu mijn blogronde. En ik zie een "wauw-kaartje".Wat is dat prachtig gemaakt. Mijn complimentjes hoor!
Groetjes,
Karin

Christina zei

Dit is weer helemaal schitterend Eveline!
Groeten Kristel

Het zonnetje in huis zei

Hallo Eveline,

wat mooi ingekleurd, leuke zachte kaart!

Groetjes, Jaimie

Sam zei

Oh wow!
This is a lovely card! :)
Sparkly Moo x

Anoniem zei

Schitterende kaart! Prachtig ingekleurd en mooi papier gebruikt.

-xxx- Myriam

Mandy zei

Eveline your card is so beautiful, I love everything.
Thanks for joining us at Totally Tilda
hugs Mandy xx

Lori zei

wow this is beautiful,love the softness, thanks for joining us at Totally Tilda, we'd love to see you back again!

Related Posts with Thumbnails