maandag 1 november 2010

Handmade for you...

Hoi allemaal!!!

Ik had deze week echt een superdrukke week en dus is er van scrappen/kaartjes niet veel sprake geweest deze week. Gelukkig heb ik nu een paar daagjes vakantie ;-).

Ik heb een nieuwe kerstkaart gemaakt, eens eentje zonder magnolia maar met een oude stempel van rachelle  ann Miller. Ik vond deze zo lief!!

dit is de kaart .
Het papier is van Graphic 45 ( ik vind dit zo een mooi papier !), het lint is van wild orchid crafts, net als de witte pareltjes. De onderkant van de kaart heb ik geponst met de doily lace pons van Martha Stewart. Daarna heb ik met naald en draad de bovenste gaatjes geborduurd. De stempel Handmade for you is van Hero arts. Vervolgens heb ik deze met spellbindersmallen uitgestanst.


Copics : Y28-Y26-Y23 (kerstbal)   W2-W3-W5 ( muisje)   R59-R46 (rood) en R22-R20( oren en buikje).

xx

Eveline

17 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Eveline,

Prachtige kaart en mooi ingekleurd !

Groetjes, jaimie

chantal zei

schitterende kaart eveline
erg leuk gedaan
liefs chantal

heidy zei

Hoi Eveline,wat een schatje
Groetjes heidy

Margot zei

heel gaaf kaartje! mooie details!

Anneke zei

Heel mooi dit kerstkaartje :)
Groetjes Anneke

Karin zei

Hey Eveline,
Wat een schat van een kaartje. Mooi, mooi, mooi.
Groetjes
Karin

Anneke zei

Wat een leuke kaart!
Groetjes Anneke

creaties van jopie zei

hallo eveline wat heb je weer een beren leuke kaart gemaakt groetjes jopie

sandra zei

Heel leuk die kaart hoor.

groetjes sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig, leuke stempel en heel mooi ingekleurd.

groetjes jolande

natje zei

Heel erg mooi kaartje!!
Mooi stempeltje!

Groetjes

Anke zei

heel leuk kaartje.
liefs Tessa

Andrea zei

hallo Evelien,
wat een prachtige kaart is dit zeg
groetjes andrea

susie zei

PRACHTIGE kaart Eveline !

En waar gaat die kerstbal met da muizeke naartoe, hihi.
Mooi ingekleurd en de bal schittert precies;

Slaapwel , Susie

natacha zei

prachtig kaartje
heel mooi papier en een heel mooi lief stempeltje
grtz natacha

Christina zei

Een prachtig kaartje geworden Eveline!
Groeten Kristel

creationsncraftsbyarina zei

super mooi kaartje zeg, ik begin nu de copic markers ook leuk te vinden..

helaas geen budget voor, dus ik moet het nog steeds doen met mijn derwent coloursoft potloden.

gr arina

Related Posts with Thumbnails