zaterdag 4 september 2010

scraptastic 2010...

hoi allemaal !!

eerst en vooral; ik heb al heel lang niet meer geblogd ( of gescrapt) en dat heeft één reden: herexamens ( de vrees van iedere student).. dus is het al enkele weken blokken blokken blokken in plaats van scrappen scrappen scrappen . ;-)
maar goed, nog een grote week en het is VAKANTIE. ( scrappen, scrappen ,scrappen !!!)

De meeste weten het al maar 25-26 september is het scraptastic event ( meer info: HIER in Lembeke, georganiseerd door hobbyfarm. Ik ben er normaal zowel de zaterdag als de zondag dus als er iemand zin heeft om eens in "levende lijve" te ontmoeten, stuur maar een emailtje ;-)


groetjes
eveline

5 opmerkingen:

Anneke zei

Nog even heel veel sterkte!!
Groetjes Anneke

Unknown zei

Veel succes met het resultaat! Ik duim voor je ;)

sandra zei

veel succes met je herexamens.

groetjes sandra

Marijke zei

ik wens je heel veel succes nog met je herexamens en dan duimen voor je resultaat en vooral genieten van je vakantie en je scraptijd! :)

natacha zei

ik kom de zondag
eentje volgen van birgit
design your own life

Related Posts with Thumbnails