dinsdag 28 september 2010

Magnolia armband ( naar een voorbeeld uit Magnolia ink)

hoi allemaal !!!

Naast kaartjes en scrappen maak ik ook regelmatig juwelen. Toen ik in het magnolia magazine een armband zag staan met magnolia bedeltjes, moest ik hem absoluut maken.

de bedeltjes zijn gestempeld op krimppapier, ingekleurd en vervolgens gekrompen met de Heattool. De pareltjes zijn allemaal op kettelstiften gestoken en aan de armband bevestigd.

dit is de armband, ik vind hem wel erg leuk geworden :-)






groetjes en nog een creatieve dag gewenst

Eveline

13 opmerkingen:

Moon zei

Die is vet leuk!!
Mooie armband geworden.

Liefs Moon

sandra zei

Die is super leuk gedaan.

groetjes sandra

natacha zei

super zeg
ddar zal je wel veel plezier aan hebben

heidy zei

Oh wow,Eveline dit is prachtig.
Groetjes Heidy

chantal zei

wouw schitterend armbandje eveline
echt geweldig
liefs chantal

Anke zei

Wat leuk gedaan. Schitterend!!
liefs Tessa

Riet zei

Ohhh wat leuk gemaakt Eveline.

Liefs Riet.

Marijke zei

ik heb hem ook zien staan
die van jou is echt heel mooi geworden!
moet ik op men to-do list zetten :p

Anneke zei

Wat een leuke armband!
Zo mooi gedaan, waar koop jij je kripfolie ?
Groetjes Anneke

Amanda zei

Wat gaaf gedaan, ziet er machtig mooi uit!

groetjes Amanda

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat heb je dat prachtig gemaakt!! Het lijkt me een hoop werk maar het resultaat is super mooi.

Gr.Wendy

Ann zei

Wat een superleuk idee en je armband is heel mooi geworden ! Heel mooie kleuren !

groetjes

Ann

Evelien zei

schitterend!!!

Related Posts with Thumbnails