zaterdag 28 mei 2011

Een kaartje

Hoi allemaal !!

wat is het weer lannnngggg geleden dat ik iets gepost heb, ik heb een hele hoop kaartjes liggen maar ik vergeet deze steeds te showen op mijn blog ;-)

hier is een nieuwe die eens totaal anders is. Ik heb geen magnolia gebruikt maar een bloemenafbeelding die ik bij http://creadin.blogspot.com/ heb gevonden .Ik had namelijk een kaartje nodig voor een iets oudere dame en vond dit soort afbeeldingen erg geschikt.

hieronder zie je het resultaat.



groetjes en een fijn weekend gewenst !

Eveline

8 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een super mooie kaart, schitterend!!!

Groetjes Tinie

susie zei

Hé daar ben je !! :)
Heel stijlvol kaartje Eveline ! Wreed mooi !
Je achtergrond van je blog trouwens ook.

Fijn weekend nog !

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart is prachtig, wat een schitterende stempels heb je gebruikt.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart Evelien.
De stempel is inderdaad geweldig mooi.

Groetjes Jannie

creaties van jopie zei

wat een schatig kaartje he je gemaakt

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Evelien.

Liefs Riet.

Lia zei

Schitterende kaart met een hele mooie stempel,

groetjes Lia

Mariëtte zei

Mooie kaart en die tulpen stempel springt er nu echt mooi boven uit!

Related Posts with Thumbnails