zaterdag 8 mei 2010

Magnolia...

Ik ben een echte fan van de Magnolia stempels. Ik gebruik ze niet enkel om mijn kaartjes te versieren maar ook voor allerhande decoratie ( Zelfs voor een bladwijzer !) Magnolia is en blijft mijn favoriete merk stempels!

Een bladwijzer...

materialen voor de bladwijzer
* bloemen prima marketing
* lintje
* letters basic grey
* inkt ranger distress ink donkerbruin
* papier prima marketing
* rhinestones swarovski
de bladwijzer is uitgesneden met de cricut. Ik heb de magnolia op visitekaartjes gestempeld met stazon zwarte inkt en ingekleurd met behulp van derwent kleurpotloden en white spirit.

een creatieve dag toegewenst !

eveline
ps:
meer magnolia- inspiratie vind je bij volgende links
http://magnoliacardsbykimpiggott.blogspot.com/ ( vooral deze vind ik écht mooi !)

2 opmerkingen:

natje zei

Wow...heel leuk!
Heel mooi gedaan...mooie stempel.

Groetjes

chantal zei

wouw eveline wat een super leuke boekenlegger
erg leuk gedaan
liefs chantal

Related Posts with Thumbnails